مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 15:222022-02-05سياسي

کارکنان فداکار انتظامی بر عهد و پیمان خود مقتدرانه ایستاده اند


معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی کشور گفت:کارکنان فداکار انتظامی بر عهد و پیمان خود در راستای حفظ امنیت و ارزش های جامعه پایبند بوده و مقتدرانه ایستاده اند.

- ، سردار محمد زارعی در دریدار با خانواده شهید سرهنگ علی اکبر رنجبر تصریح کرد: کارکنان فداکار انتظامی بر عهد و پیمان خود در راستای حفظ امنیت و ارزش های جامعه پایبند بوده و مقتدرانه ایستاده اند.

وی با بیان اینکه شاهدیم در اقصی نقاط کشور کارکنان انتظامی جان خود را برای امنیت مردم فدا می کنند، افزود: امنیت مردم و ارزش های جامعه قابل معامله نیست و شهدای تقدیم شده در این راستا بیانگر این مطلب است.

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: بی جهت نیست که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) عنوان مجاهدان فی سبیل الله را برای ماموران پلیس به کار می برند.

سردار زارعی ادامه داد: شهید رنجبر عزیز در طول خدمت خود در هر جایی که بوده به عنوان یک افسر متعهد و مسئولیت پذیر انجام وظیفه کرد و در نهایت هم به فیض عظیم شهادت نائل شد.

وی به کسانی که برخلاف هنجارهای جامعه رفتار می کنند، هشدار داد: این افراد بدانند که به حکم قانون به واسطه حمایت مردم و به جهت وظیفه ذاتی خود که حفظ جان و مال مردم و ارزش های نظام انقلاب اسلامی است، با آنها برخورد انتظامی بسیار سختی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان فداکار انتظامی بر عهد و پیمان خود مقتدرانه ایستاده اند

کارکنان فداکار انتظامی بر عهد و پیمان خود مقتدرانه ایستاده اند