مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 15:472022-02-05سياسي

3 پروژه آبرسانی به روستاهای صحنه در چهارمین روز دهه فجر افتتاح شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: سه پروژه آبرسانی به روستاهای شهرستان صحنه در چهارمین روز دهه فجر افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر شنبه طی مراسمی افتتاح و کلنگ زنی پروژه های شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با حضور بهزاد باباخانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه، علیرضا کاکاوند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و مسئولان محلی شهرستان صحنه که به صورت نمادین در روستای آب باریک برگزار شد.

علیرضا کاکاوند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در این مراسم، اظهار کرد: امروز به 18 روستای شهرستان صحنه به تعداد 279 خانوار و جمعیتی بالغ بر 990 نفر آبرسانی و پروژه کلنگ زنی به یک روستا دیگر در این شهرستان انجام شد.

وی افزود: میزان اعتبار این پروژه ها چهار هزار و 748 میلیون تومان و از محل اعتبارات ملی است.

کاکاوند با بیان اینکه کاهش بی سابقه بارش ها طی سال گذشته و در نتیجه آن خشکسالی ها و کاهش منابع آبی در این استان، تصریح کرد: امسال 460 روستا در استان کرمانشاه با جمعیت حدود 70 هزار نفر با تنش آبی مواجه بودند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به اینکه 250 هزار نفر در شهرهای این استان خصوصاً شهر کرمانشاه نیز با مشکل کم آبی مواجه بودند، افزود: طی سال جاری به طور میانگین منابع آبی این استان نسبت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 پروژه آبرسانی به روستاهای صحنه در چهارمین روز دهه فجر افتتاح شد

3 پروژه آبرسانی به روستاهای صحنه در چهارمین روز دهه فجر افتتاح شد