مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 16:022022-02-05دانش

نشست دیدار و پرسش و پاسخ رییس دانشگاه شهید بهشتی با اعضای هیات علمی برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست دیدار و پرسش و پاسخ سعدالله نصیری قیداری، رییس دانشگاه شهید بهشتی با اعضاء هیات علمی، با هدف هم افزایی و تبادل نظر، - نشست دیدار و پرسش و پاسخ رییس دانشگاه شهید بهشتی با اعضای هیات علمی، با هدف هم افزایی و تبادل نظر، 13 بهمن در محل تالار ابوریحان به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست دیدار و پرسش و پاسخ سعدالله نصیری قیداری، رییس دانشگاه شهید بهشتی با اعضاء هیات علمی، با هدف هم افزایی و تبادل نظر، چهارشنبه 13 بهمن در محل تالار ابوریحان به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

در این نشست که اعضاء هیات علمی به دو صورت حضوری و مجازی امکان طرح پرسش های خود را داشتند، ابتدا سعدالله نصیری قیداری، رییس دانشگاه با اشاره به اهداف جلساتی از این قبیل گفت: اگر هدف اداره بهتر دانشگاه باشد و به دنبال بازی های سیاسی نباشیم، که هدف بنده هم همین است؛ باید پیشنهادات و انتقادات اعضاء هیات علمی را بشنویم تا به موارد احتمالی که مورد غفلت قرار گرفته است رسیدگی شود.

البته من علاوه بر این گونه ارتباطات رو در رو، یک کمیته مشورتی از همکاران پیش کسوت و با تجربه دانشگاه دارم که که جلسات منظم ماهانه دارد و از آثار و برکات این کمیته مشورتی دانشگاه برخوردار می شود؛ اما این بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست دیدار و پرسش و پاسخ رییس دانشگاه شهید بهشتی با اعضای هیات علمی برگزار شد

نشست دیدار و پرسش و پاسخ رییس دانشگاه شهید بهشتی با اعضای هیات علمی برگزار شد