مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 16:072022-02-05اقتصادي

اجرای طرح ویژه خدمات محله ای به مناسبت دهه مبارک فجر در بابل


به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران، طرح ویژه و ضربتی خدمات محله ای در سطح شهر کلید خورد و تا روز بیست ودوم بهمن ماه ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابل به نقل از روابط عمومی شهرداری بابل، بختیار اکبرزاده مدیر پسماند شهرداری بابل اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران، طرح ویژه و ضربتی خدمات محله ای در سطح شهر کلید خورد و تا روز بیست ودوم بهمن ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه کارکنان خدماتی مدیریت پسماند شهرداری بابل تاکنون به صورت روزانه و در دو نوبت به پاکسازی معابر اصلی شهر پرداختند، گفت: در راستای پاکسازی عمومی و پاکیزگی محیط شهری، برای نخستین بار طرح پاکسازی محله به محله به مناسبت دهه مبارک فجر هفته در دستور کار این مدیریت قرار گرفت که در راستای اجرای آن، تاکنون برخی از محلات سطح شهر پاکسازی و رفت و روب شد و این مهم  به صورت مداوم و مستمر در پایان این دهه نیز ادامه خواهد داشت.

وی همچنین با اشاره به اینکه همکاری و همراهی مردم با مدیریت پسماند شهرداری بابل باعث پیشرفت و توسعه یک شهر می شود ابراز امیدواری کرد که شهروندان فهیم بابل نیز با فرهنگ والای خود بیش از پیش خود را در قبال پاکیزگی محلات سطح شهر مسئول دانسته و ضمن مشارکت در طرح فوق، از ریختن زباله و نخاله در معابر، جداول و کوچه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ویژه خدمات محله ای به مناسبت دهه مبارک فجر در بابل

اجرای طرح ویژه خدمات محله ای به مناسبت دهه مبارک فجر در بابل