مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 16:072022-02-05اجتماعي

5 خانه ورزش روستایی با هدف جلوگیری از مهاجرت روستاییان در گلستان افتتاح می شود


رییس هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی گلستان گفت: با هدف جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها به ویژه جوانان پنج خانه ورزش روستایی در دهه فجر افتتاح و تجهیز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، فرید اصغری در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: به منظور جلوگیری از مهاجرت روستاییان  به ویژه جوانان به شهرها، استفاده صحیح جوانان از اوقات فراغت با ورزش کردن و کاهش آسیب های اجتماعی در دهه فجر پنج خانه ورزش روستایی در روستاهای استان گلستان افتتاح و تجهیز می شود.

وی تصریح کرد: این خانه های ورزش روستایی در روستای دهنه از توابع شهرستان گمیشان، روستای یکه توت از توابع شهرستان مراوه تپه، روستای پیروانش از توابع شهرستان آق قلا، روستای مرزی تنگلی از توابع شهرستان گنبدکاووس و روستای اسلام آباد از توابع شهرستان کردکوی افتتاح خواهد شد.

رییس هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی گلستان خاطرنشان کرد: این خانه های ورزش روستایی هریک با اعتبار حدود 12 میلیون تومان و مجهز  به میز پینگ پنگ، راکت، توپ، میز فوتسال دستی، صفحه شطرنج، دارت و تاتامی به بهره برداری می رسد .

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره های بومی و محلی سبب شادی، نشاط اجتماعی و تحرک جسمی می شود، ادامه داد:  بیش از 30 جشنواره بومی و محلی در اکثر روستاها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 خانه ورزش روستایی با هدف جلوگیری از مهاجرت روستاییان در گلستان افتتاح می شود

5 خانه ورزش روستایی با هدف جلوگیری از مهاجرت روستاییان در گلستان افتتاح می شود