مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 16:172022-02-05اقتصادي

هیچ گونه افزایشی در بخش دارو نداریم


استاندار گیلان، به مقوله تامین ذخیره دارویی استان بر اساس تاکیدات رییس جمهوری و نیز ثبات قیمت آن نیز اشاره و بیان کرد: با توجه به تخصیص ارز 4200 تومانی به دارو، - هیچ گونه افزایشی در این بخش وجود ندارد.

اسدالله عباسی در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با گرامیداشت دهه فجر و آغاز ماه رجب، به آغاز موج ششم کرونا با شیوع سویه امیکرون اشاره و اظهار کرد: بر اساس تحقیقات علمی، واکسیناسیون تا میزان قابل توجهی، موجب کاهش مرگ و میر می شود و بسیاری از متوفیان ناشی از کرونا، یا دارای بیماری زمینه ای بوده اند و یا از تزریق واکسن خودداری کرده اند.

وی ادامه داد: در انجام واکسیناسیون، رویکردها باید اقناعی باشد و لازمست در این مسیر، آگاه سازی در جامعه صورت گیرد تا دز سوم نیز همچون دزهای اول و دوم در استان فراگیر شود.

عباسی بر لزوم تداوم طرح سردار سلیمانی در نقاط مختلف استان تاکید کرد و گفت: با همکاری بسیج و سپاه نسبت به انجام واکسیناسیون در ادارات اقدام شود.

وی در ادامه سخنانش اجرای دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را در مدیریت پیک بیماری موثر ارزیابی و پرهیز از عادی انگاری در کنار ایجاد نشدن رعب و وحشت در جامعه را امری مهم خواند و خاطرنشان کرد: عدم فعالیت مدارس و دانشگاه ها راه مقابله با این ویروس نیست بلکه لازمست با رعایت فاصله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ گونه افزایشی در بخش دارو نداریم

هیچ گونه افزایشی در بخش دارو نداریم