مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 16:572022-02-05بين الملل

کیم جونگ اون، سوار بر اسبی سپید!


رهبر کره شمالی در تازه ترین ویدیوی تبلیغاتی این کشور، سوار بر اسبی سفید دیده شد؛ اقدامی در راستای نشان دادن این رهبر به عنوان قهرمان مردم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایسنا به نقل از پایگاه خبری بیزنس اینسایدرنوشت: این ویدیوی 110 دقیقه ای که با عنوان سال بزرگ پیروزی، 2021 منتشر شده است، بر تلاش های کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی برای احیای اقتصاد این کشور - که از تحریم ها و همه گیری کرونا زخم خورده است - تمرکز دارد.

این فیلم مشکلات این کشور در دوره اخیر را بدترین سختی های تاریخ دانسته و بر این تمرکز دارد که رهبر کره شمالی خود را تا حد مرگ، وقف مردمش کرده است.

این فیلم تبلیغاتی جدید به دنبال یک ماه آزمایش موشکی بی سابقه منتشر شد؛ آزمایش هایی از جمله سلاح های به اصطلاح مافوق صوت، موشک های کروز و موشک های پرتاب شونده از روی قطار.

در اواخر ماه ژانویه کره شمالی قوی ترین موشک خود از سال 2017 را پرتاب کرد، یک هواسونگ-12 میان برد با قابلیت حمل کلاهک هسته ای که هفتمین رویداد مشابه در آن ماه بود.

تصاویر دیگر رهبر کره شمالی در گذشته نیز او را سوار بر اسبی سفید نشان داده بود و برخی متخصصان می گویند این نماد حکومت سلسله ای خانواده وی است.

ژان اچ لی از موسسه مرکز ویلسون و رییس دفتر آسوشیتدپرس در پیونگ یانگ در سال 2019 نوشته بود: عکس های کیم سوار بر اسب سفید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیم جونگ اون، سوار بر اسبی سپید!

کیم جونگ اون، سوار بر اسبی سپید!