مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 17:172022-02-05پزشكي

کودکان سرطانی یمن چشم انتظار بازگشایی فرودگاه صنعا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزیر بهداشت یمن امروز (شنبه) به مناسبت روز جهانی مقابله با سرطان در یک کنفرانس خبری با بیان این مطلب، - کودکان و بیماران سرطانی یمن که زیر شدیدترین بمباران جنگنده های نیرو های متجاوز ائتلاف قرار دارند با بسته شدن فرودگاه بین المللی صنعا با کمبود دارو و تجهیزات مواجه شده اند و از سوی دیگر نمی توانند برای درمان به خارج از این کشور اعزام شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزیر بهداشت یمن امروز (شنبه) به مناسبت روز جهانی مقابله با سرطان در یک کنفرانس خبری با بیان این مطلب، نسبت به افزایش موارد سرطان در این کشور هشدار داد و بر لزوم مهیا کردن زمینه سفر درمانی بیماران به خارج از کشور و تسهیل دریافت محموله های دارو های مورد نیاز تاکید کرد.

وی افزود: این روز در حالی فرا رسید که یمن روزگار تلخی را سپری می کند و بر اثر تسلیحات مورد استفاده دشمن متجاوز ائتلاف عربی، تعداد بیماران سرطانی در کشور ما 2 برابر شده است.

وزیر بهداشت یمن اضافه کرد: بیش از 60 هزار بیمار در مراکز آنکولوژی یمن با کمبود دارو، تجهیزات و مواد تشخیصی مواجه هستند و آمار کودکان مبتلا به سرطان خون به تعداد خیره کننده ای رو به افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان سرطانی یمن چشم انتظار بازگشایی فرودگاه صنعا

کودکان سرطانی یمن چشم انتظار بازگشایی فرودگاه صنعا