مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 17:472022-02-05سياسي

ابلاغ نقشه چهار اثر فرهنگی ، تاریخی به استاندار خراسان جنوبی


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نامه ای نقشه محدوده عرصه، حریم و ضوابط حفاظتی و معماری چهار اثر ملی فرهنگی ، تاریخی را به استاندار خراسان جنوبی ابلاغ کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نامه ای نقشه محدوده عرصه، حریم و ضوابط حفاظتی و معماری چهار اثر ملی فرهنگی ، تاریخی را به استاندار خراسان جنوبی ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی؛ در نامه مهندس عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خطاب به آقای جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی آمده است: در اجرای بند 12 از ماده 3 قانون اساسنامه سازمان میراث فرهنگی کشور مصوب 1367 و مواد مربوطه از قانون راجع به حفظ آثار ملی مصوب سال 1309 و نظام نامه اجرایی آن، بازنگری نقشه محدوده عرصه، حریم و ضوابط حفاظتی و معماری مربوط به آثار ملی فرهنگی تاریخی واقع در شهرستان بیرجند که به شرح ذیل در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است، ابلاغ می شود.

محدوده حریم آثار مذکور تحت حفاظت و نظارت این وزارتخانه است و هرگونه دخل و تصرف در محدوده حریم و تخلف از ضوابط حفاظتی مقرر، برابر مواد 558 لغایت 569 از کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی تعزیرات و مجازات های بازدارنده جرم محسوب می شود و مرتکب مشمول مجازات های قانونی خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ نقشه چهار اثر فرهنگی ، تاریخی به استاندار خراسان جنوبی

ابلاغ نقشه چهار اثر فرهنگی ، تاریخی به استاندار خراسان جنوبی