مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 18:072022-02-05سياسي

توزیع 20 هزار بسته کمک مومنانه در دهه فجر در استان مرکزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار محسن کریمی عصر امروز در نشست قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) استان اظهار کرد: انقلاب اسلامی خلق کننده دستاوردهای عظیم درحوزه های مختلف است و یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب خودباوری است و حضرت امام(ره) با تشکیل انقلاب به مردم ما می توانیم را آموخت و نشان داد که با وجود روحیه دینی و انقلابی هیچ گونه بن بستی وجود ندارد.

وی افزود: سپاه و بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون در کنار مردم بوده و در مقاطع سخت و بحرانی با مجاهدت و پای کار آوردن همه ظرفیت ها به مردم خدمت رسانی بی منت ارائه کرده که یکی از مهمترین برنامه های دهه فجر امسال خدمت رسانی به مردم است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه در دهه فجر، بیان کرد: در ادامه نهضت کمک مومنانه توزیع بیش از 20 هزار بسته معیشتی به ارزش 10 میلیارد تومان در دهه فجر به همت سپاه روح الله در استان انجام می شود و بیش از 500 گروه جهادی در این رزمایش مشارکت می کنند.

کریمی ادامه داد: توزیع 70 سری جهیزیه، اجرای طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی، اعزام گروه های جهادی تخصص محور به روستاها و مناطق محروم و بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی از دیگر اقدامات مهم سپاه و بسیج با رویکرد خدمت رسانی به مردم در دهه فجر است و بیش از 50 عنوان خدمت رسانی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 20 هزار بسته کمک مومنانه در دهه فجر در استان مرکزی

توزیع 20 هزار بسته کمک مومنانه در دهه فجر در استان مرکزی