مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 18:122022-02-05سياسي

ترویج گفتمان علم گرایی و دانشگاه تمدن ساز اسلامی؛ 2 محور برنامه های دانشگاه بیرجند


سرپرست دانشگاه بیرجند با ارائه برنامه مدون برای اداره این دانشگاه براساس 2 محور ترویج گفتمان علم گرایی و فناوری و دانشگاه تمدن ساز اسلامی کار خود را شروع کرد.

- ترویج گفتمان علم گرایی و دانشگاه تمدن ساز اسلامی؛ 2 محور برنامه های دانشگاه بیرجند ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست دانشگاه بیرجند با ارائه برنامه مدون برای اداره این دانشگاه براساس 2 محور "ترویج گفتمان علم گرایی و فناوری" و "دانشگاه تمدن ساز اسلامی" کار خود را شروع کرد.

  احمد لامعی گیو، همزمان با اولین حضور رسمی به عنوان سرپرست دانشگاه بیرجند، روز شنبه در جوار مزار شهید گمنام این دانشگاه با اعضای شورای دانشگاه، همکاران دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه و اعضای شورای بسیج اساتید دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند، وی با تسلیت سالروز شهادت امام هادی (ع) و گرامیداشت دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی به باور بسیاری از نظریه پردازان بعد از انقلاب نبوی صدر اسلام در مبانی و ساختار بدیل و نظیری برای آن وجود ندارد.

سرپرست دانشگاه بیرجند با بیان اینکه سخنران نیست و بیشتر عملگرا است افزود: بعد از درخواست ارائه برنامه از سوی مقام عالی وزارت با مشورت و همفکری تعدادی از همکاران برنامه ای براساس برنامه 10 ساله دانشگاه و در رأس آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج گفتمان علم گرایی و دانشگاه تمدن ساز اسلامی؛ 2 محور برنامه های دانشگاه بیرجند

ترویج گفتمان علم گرایی و دانشگاه تمدن ساز اسلامی؛ 2 محور برنامه های دانشگاه بیرجند