مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 18:172022-02-05سياسي

اقتصاد لیبرالی کشور را به موفقیت و پیشرفت نمی رساند


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اقتصاد لیبرالی کشور را به موفقیت و پیشرفت نمی رساند، گفت: مدیران در خراسان جنوبی نه تنها فساد گریز بلکه باید فساد ستیز باشند.

- ، جواد قناعت عصر شنبه در مراسم تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان سرایان اظهار کرد: مدیران در خراسان جنوبی نه تنها فساد گریز بلکه باید فساد ستیز باشند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مدیران باید به جنگ فساد رفته و با آن تقابل داشته باشند، بیان کرد: فساد ستیزی از اصول و ارکان اصلی انقلاب اسلامی و در واقع تحقق خواسته مردم از دوست سیزدهم در کنار حل مشکلات اقتصادی است.

قناعت با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها به عدالت و ضرورت رسیدن به آن اشاره کرده اند، ادامه داد: در کنار اینکه سفره و کسب و کار آسیب دیده مردم را باید بهبود ببخشیم در زمینه رسیدن به عدالت در بخش های مختلف و مبارزه با فساد نیز باید قدم برداریم.

وی گفت: اگر رییس جمهور نیز سفرهای استانی خود را از استان های کم برخوردار شروع کردند نیز در راستای رسیدن به عدالت بوده است و در واقع می توان گفت فساد ستیزی و عدالت محوری در بین مدیران دولت سیزدهم باید مورد همت ویژه باشد.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: ما چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می گیریم که به موفقیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد لیبرالی کشور را به موفقیت و پیشرفت نمی رساند

اقتصاد لیبرالی کشور را به موفقیت و پیشرفت نمی رساند