مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 19:022022-02-05سياسي

صندوق توسعه ساوه راه اندازی شود


امام جمعه ساوه خواستار راه اندازی صندوق توسعه شهرستان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در دیدار با جمعی از هنرمندان و اعضای انجمن های هنری شهرستان ساوه با بیان اینکه اسلام دین هنر و زیبایی هاست گفت: شما هنرمندان میتوانید با بهره مندی از زبان هنر خود در رشته های مختلف آموزه های زیادی را چه در عرصه دین و چه در بخش های دیگر به جامعه تزریق کنید.

وی با بیان اینکه زبان هنر می تواند انگیزه ها و اندیشه های دین مبین اسلام را به درستی در بین اقشار مختلف تبیین کند، گفت: سرمایه گذاری مناسب در حوزه فرهنگ و هنر نیاز امروز جامعه ماست و باید در راستای ارتقا هرچی بیشتر این حوزه مهم از ظرفیت های موجود در شهرستان استفاده کرد.

امام جمعه ساوه با بیان اینکه راه اندازی صندوقی برای توسعه فرهنگ شهرستان باید در دستور کار قرار بگیرد، گفت : با بهره مندی از این صندوق می توان از ظرفیت کارخانجات صنعتی و خیرین این شهرستان برای پیشبرد امور فرهنگی و هنری بهره برد که لازمه این مسئله  تشکیل یک اتاق فکر برای انجام اقدامات مذکور است.

وی نشست دوره ای با هنرمندان را فرصت مناسبی برای شنیدن مشکلات این حوزه و همچنین همفکری برای پیشبرد اهداف این بخش دانست و اظهار کرد: هنرمندان گرامی باید در اجرای برنامه های خود به زمان و مکان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق توسعه ساوه راه اندازی شود

صندوق توسعه ساوه راه اندازی شود