مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 19:072022-02-05سياسي

تاثیرات شگرف انقلاب اسلامی در جهان معاصر همچنان پابرجا است


دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: الگوگیری ها و تاثیرات شگرف انقلاب اسلامی در جهان معاصر همچنان پابرجا و ادامه دار است و همین امر استکبار جهانی را به وحشت انداخته است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، غلام محمد طاهری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال 57 موازنه قدرت و معادلات سیاسی در عرصه جهانی را تغییر دادو ظهور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باعث تحول عظیم سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شد و  ایران را به یک قدرت برتر منطقه ای و بازیگر توانمند در عرصه معادلات بین المللی تبدیل کرد.

وی به ابعاد جهانی و تاثیرات بین المللی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران، در بیدارگری بسیاری از نهضت های اسلامی و جنبش های دینی، اصلی ترین نقش را در دهه های اخیر ایفا کرده است.

طاهری گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، آوازه این انقلاب و آموزه های آن نه تنها در منطقه گسترش یافت بلکه کانون توجه و الگوی بسیاری از کشورهای جهان و نقطه امید مستضعفین عالم قرار گرفت.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه خاطرنشان کرد:  با وجود آنکه انقلاب های بسیاری در جهان روی داده است ولی انقلاب اسلامی ایران یک نمونه کامل، متفاوت و منحصر بفرد بود که باعث ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیرات شگرف انقلاب اسلامی در جهان معاصر همچنان پابرجا است

تاثیرات شگرف انقلاب اسلامی در جهان معاصر همچنان پابرجا است