مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 19:322022-02-05فرهنگي

روایت مریلا زارعی و بهروز شعیبی از بازی در فیلم ترور یک دانشمند هسته ای


مریلا زارعی پس از بازی در نقش همسر شهید داریوش رضایی نژاد گفت: من از ایشان گوهری به اسم عشق و ایمان گرفتم تا در نقش خودشان بازی کنم و خواستم دعا کنند که شرمنده شان نشوم.

- مریلا زارعی پس از بازی در نقش همسر شهید داریوش رضایی نژاد گفت: من از ایشان گوهری به اسم عشق و ایمان گرفتم تا در نقش خودشان بازی کنم و خواستم دعا کنند که شرمنده شان نشوم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در ششمین روز جشنواره فیلم فجر، هناس به کارگردانی حسین دارابی که سال گذشته فیلم مصلحت را ساخته بود، با برداشتی آزاد از ترور شهید داریوش رضایی نژاد -دانشمند هسته ای- در مرکز همایش های برج میلاد با حضور همسر این شهید به نمایش درآمد.

محمدرضا شفاه -تهیه کننده این فیلم - با قدردانی از شهره پیرانی همسر شهید رضایی نژاد گفت: آنچه در این فیلم به تصویر درآمد، حاصل اعتماد ایشان بود.

دارابی درباره انتخاب مریلا زارعی و اینکه آیا سفارشی برای حضور او شده بود، گفت: یک اشتباه می توانست کل کار یک گروه را خراب کند ولی خانم پیرانی با وجود اینکه می توانستند دخالت کنند، به ما اعتماد کردند.

مریلا زارعی هم در این باره گفت: خانم پیرانی دست مرا بسیار باز گذاشتند و من جسارت کردم و گفتم از شما گوهری به اسم عشق و پایداری و ایمان گرفتم و سعی میکنم شرمنده شما نشوم و خواستم برای من دعا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت مریلا زارعی و بهروز شعیبی از بازی در فیلم ترور یک دانشمند هسته ای

روایت مریلا زارعی و بهروز شعیبی از بازی در فیلم ترور یک دانشمند هسته ای