مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 19:472022-02-05اقتصادي

افتتاح 15 طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی رفسنجان به وسیله استاندار کرمان


15 طرح عمرانی با اعتباری بیش از 18 میلیارد تومان در روستاهای بخش مرکزی رفسنجان به صورت متمرکز توسط استاندار کرمان افتتاح شد.

- ایسنا/کرمان 15 طرح عمرانی با اعتباری بیش از 18 میلیارد تومان در روستاهای بخش مرکزی رفسنجان به صورت متمرکز توسط استاندار کرمان افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، مرکز جامع سلامت سعادت آباد رفسنجان و 15 طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی رفسنجان عصر امروز 16 بهمن با حضور زینی وند، استاندار کرمان، پورمحمدی فرماندار رفسنجان، محمدی شاهرخی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و جمعی از مردم و خیرین افتتاح شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، درباره این مرکز جامع سلامت سعادت آباد گفت: این مرکز به متراژ 500 متر و با هزینه 3 میلیارد تومان احداث شده است که مبلغ 2میلیارد و 200میلیون تومان آن را خیر گرامی آقای قاسم علی زاده تقبل کرده و 800 میلیون تومان نیز دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بابت تجهیز مرکز و نمای بیرونی آن پرداخت هزینه کرده است.

دکتر محمدی شاهرخی افزود : این مرکز جمعیت 15 هزار و 700 نفر از روستاهای عبدل آباد، سعادت آباد، علی آباد انقلاب، ناصریه، کریم آباد علیا و محمدآباد میثم را تحت پوشش دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 15 طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی رفسنجان به وسیله استاندار کرمان

افتتاح 15 طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی رفسنجان به وسیله استاندار کرمان