مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 20:072022-02-05سياسي

نشست «گذرگاه انقلاب؛ روایتگری رویدادهای انقلاب اسلامی» برگزار شد


همزمان با ایام الله دهه فجر، نشست «گذرگاه انقلاب؛ روایتگری رویدادهای انقلاب اسلامی» با حضور شاعران و روایتگران دوران انقلاب اسلامی در «خانه انقلاب اسلامی» مشهد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، همزمان با ایام الله دهه فجر، نشست گذرگاه انقلاب؛ روایتگری رویدادهای انقلاب اسلامی با محوریت شهادت حاج آقا مصطفی خمینی با حضور شاعران و روایتگران دوران انقلاب اسلامی در خانه انقلاب اسلامی مشهد برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا اسدی از یاران و شاگردان رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در دوران انقلاب در این نشست گفت: سخن گفتن از وقایع شهادت فرزند برومند امام راحل(ره)، مجتهد، فقید، مفسر قرآن، ادیب سیاستمدار، دشمن شناس و همراه همیشگی ایشان، آیت الله مصطفی خمینی دشوار است.

نبوغ و استعداد حاج آقا مصطفی به اندازه ای بود که ایشان در سن 27 سالگی و در عنفوان جوانی موفق به کسب رتبه اجتهاد شدند و بی شک انتخاب رژیم شاهنشانی برای شهادت ایشان، انتخابی هوشمندانه بود.

وی با یادآوری وقایع پس از شهادت حاج آقا مصطفی خمینی خاطرنشان کرد: قیام مردم قم در 19 دیماه که پس از این واقعه اتفاق افتاد و همچنین قیامهای مردم تبریز و یزد در چله های قیام مردم قم، زمینه ساز پیروزی انقلاب اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست «گذرگاه انقلاب؛ روایتگری رویدادهای انقلاب اسلامی» برگزار شد

نشست «گذرگاه انقلاب؛ روایتگری رویدادهای انقلاب اسلامی» برگزار شد