مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 20:572022-02-05سياسي

کمبود بیمارستان مهمترین چالش اورژانس در شرق استان تهران است


کمبود بیمارستان مهمترین چالش اورژانس در شرق استان تهران است.

- ، یحیی صالح طبری عصر شنبه در حاشیه افتتاح پایگاه مرکز اورژانس شهر پردیس در جمع خبرنگاران با انتقاد از ترافیک موجود در مسیر بومهن تا میدان امام حسین (ع) استان تهران بیمارستان بوعلی و در مسافت بیشتر بیمارستان شهدای تجریش برای انجام مأموریت اورژانس اظهار داشت: ساخت یک بیمارستان در شرق استان تهران دسترسی راحت تری را برای مردم و کارشناسان اورژانس تأمین می کند و کمبود بیمارستان مهمترین چالش اورژانس در شرق استان تهران است.

رییس مرکز اورژانس تهران با بیان اینکه پایگاه های مستقر در پردیس به طور متوسط روزانه به 15 مأموریت می روند افزود: با ایجاد پایگاه های بیشتر و افزایش کارشناسان، می توان خدمات بهتری به شهروندان ارائه کرد.

طبری عنوان داشت: باید نگاه ویژه ای به پردیس در خصوص بروز خصوص بروز حوادث مثل زلزله داشته باشیم و سوله بحران، اتوبوس آمبولانس، پد بالگرد و نیروهای زبده در این منطقه داریم و ایجاد پایگاه های اورژانس بیشتر در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه مرکز دیسپاچینگ در تهران قرار دارد فرآیند اعزام آمبولانس به مقصد حداکثر 3 دقیقه طول می کشد و این اعزام با در نظر گرفتن شرایط و موقعیت فرد تماس گیرنده، جی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود بیمارستان مهمترین چالش اورژانس در شرق استان تهران است

کمبود بیمارستان مهمترین چالش اورژانس در شرق استان تهران است