مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 21:122022-02-05سياسي

تملک پروژه کنارگذر جنوبی گیلاوند هزینه سنگینی به همراه دارد


معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه احداث پل روگذر در منطقه گیلاوند 4 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد گفت: تملک پروژه کنارگذر جنوبی گیلاوند هزینه سنگینی به همراه دارد.

- ، خیرالله خادمی عصر شنبه در نشست بررسی ارائه راهکارهای لازم جهت احداث جاده کمربندی گیلاوند که با حضور سید احمد رسولی نژاد، نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دیگر مسئولان شهرستانی در محل فرمانداری دماوند برگزار شد اظهار داشت: محیط زیست نیز موانع و قوانین خود را دارد اما می توان به صورت موقت اقداماتی را انجام داد و حداقل امسال ردیف اعتباری جذب شود.

خادمی گفت: کنارگذر شهرستان دماوند از نیازهای واقعی کشور است زیرا تنها بزرگراه به شمال کشور است و بزرگراه دیگر منتهی به مازندران نداریم همچنین خودروهای سنگین به استان های شمالی و خراسان از این مسیر عبور می کنند لذا این مسیر یک شاهراه مهم و استراتژیک برای کشور است.

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان داشت: بارها از این محورها از جمله کنارگذر جنوبی به همراه مسئولان و نماینده شهرستان بازدید انجام داده ایم، در زمانی تملک آن 250 میلیارد تومان برآورد شده بود و همان زمان هم اعلام شد که امکان پذیر نیست و هزینه بسیار سنگینی موردنیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تملک پروژه کنارگذر جنوبی گیلاوند هزینه سنگینی به همراه دارد

تملک پروژه کنارگذر جنوبی گیلاوند هزینه سنگینی به همراه دارد