مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 21:272022-02-05سياسي

نشست مجمع نمایندگان استان مرکزی با رؤسای دانشگاه های استان در دانشگاه تفرش برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، استاندار استان مرکزی در این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی از تهیه و تدوین نقشه جامع علم و فناوری و نوآوری استان مرکزی خبر داد و افزود: - نشست مجمع نمایندگان استان مرکزی با تعدادی از روسای دانشگاه های دولتی استان، با حضور استاندار استان مرکزی، امام جمعه و فرماندار شهرستان تفرش در دانشگاه تفرش برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، استاندار استان مرکزی در این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی از تهیه و تدوین نقشه جامع علم و فناوری و نوآوری استان مرکزی خبر داد و افزود: با تدوین این نقشه هر دانشگاه، مراکز آموزش عالی و مراکز پژوهشی برتر وابسته به مراکز آموزش عالی استان به جایگاه و نقش خود در این نقشه جامع پی برده و از موازی کاری و هم پوشانی ها جلوگیری می شود.

دکتر فزراد مخلص الائمه با بیان اینکه استان مرکزی دارای 61 دانشگاه، 232 رشته دانشگاهی است افزود: تدوین نقشه جامع علم و فناوری و نوآوری استان کار ضروری و مهمی است که بخش عمده ترسیم این نقشه انجام شده است.

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی در این نشست گفت: مجمع نمایندگان استان مرکزی بنا بر درخواست سازمان ها و نهاد های استان، جلساتی با حضور استاندار استان مرکزی با هدف مطرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مجمع نمایندگان استان مرکزی با رؤسای دانشگاه های استان در دانشگاه تفرش برگزار شد

نشست مجمع نمایندگان استان مرکزی با رؤسای دانشگاه های استان در دانشگاه تفرش برگزار شد