مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 21:472022-02-05سياسي

رصد نیروهای نظامی نباید منجر به سلب شجاعت آنها شود


رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به اهمیت نقش ضابطان در دستگاه های قضایی گفت: نباید رصدها به گونه ای باشد که شجاعت نیروها سلب شود.

- ، غلامعلی دهشیری در نشست با رییس و دادستان جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گفت: حجم بالای نیروهای نظامی و انتظامی در استان از یک سو و خاص و فرهیخته بودن نیروهای مرتبط با این مجموعه به عنوان حافظان نظم و امنیت کار را در مجموعه سازمان بازرسی نیروهای مسلح دشوار کرده است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح استان تابعی از فرهنگ اصیل و بومی این استان، آرام و مطیع قوانین هستند، تصریح کرد: اما امکان لغزش و آلودگی در درصدی از نیروها وجود دارد که این امر نیازمند هوشیاری و پیش گیری به عنوان موثرترین ابزار است.

دهشیری افزود: بهترین کار در راستای پیشگیری ارتباط تنگاتنگ با حفاظت نیروهای مسلح و حوزه عقیدتی نیروهای مسلح در برگزاری دوره های آموزشی اثرگذار است.

وی با اشاره به نقش دادستان در مجموعه سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: دادستان به عنوان مظهر عدل و عدالت در این سازمان است که با قلم و دستور او برخی از کارها در مجموعه انجام می شود.

رییس کل دادگستری استان گفت: نباید تنها به گزارش سایت قطره و به نقل ازضابطان عام و خاص اکتفا شود بلکه باید بازدیدهای سرزده و منابع دیگری نیز جهت تایید گزارشهای رسیده و تکمیل آن به کار گرفته شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد نیروهای نظامی نباید منجر به سلب شجاعت آنها شود

رصد نیروهای نظامی نباید منجر به سلب شجاعت آنها شود