مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 00:222022-02-05ورزشي

مدیرعامل با شرفی داریم / جادوگری در فوتبال خوزستان صحت ندارد


سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر گفت: متاسفانه می خواهند نتیجه گیری تیم های خوزستانی را به سمت جادوگری ببرند که باید بگویم صحت ندارد و جادوگری در فوتبال خوزستان جایی ندارد.

- ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر گفت: متاسفانه می خواهند نتیجه گیری تیم های خوزستانی را به سمت جادوگری ببرند که باید بگویم صحت ندارد و جادوگری در فوتبال خوزستان جایی ندارد.

موسی قنواتی در گفت و گو با ایسنا، درباره دیدار تیمش در هفته سیزدهم لیگ دو مقابل شاهین بندرعامری، اظهارکرد: انتظار چنین بازی درگیرانه ای را داشتیم و حتی این انتظار می رفت که دو سه گل به ثمر برسانیم.

بازیکنانم عزم خود را برای شکست صدرنشین لیگ جزم کرده بودند و باید می بردیم اما تیم حریف خوش شانس بود که توپ هایمان گل نشدند.

وی با گله مندی از داوری این بازی، گفت: دقیقه دو بازی داور می توانست در صحنه ای که پیش آمد به سود ما پنالتی بگیرد و حتی باید بازیکن حریف نیز اخراج می شد که متاسفانه داور خیلی راحت از این صحنه گذشت.

همچنین در صحنه ای که تیم ما گل دریافت کرد، داور و کمک او، گل را آفساید اعلام کردند اما وقتی بازیکنان و عوامل تیم حریف به درون زمین حمله ور شدند، داور تصمیم خود را برگرداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل با شرفی داریم / جادوگری در فوتبال خوزستان صحت ندارد

مدیرعامل با شرفی داریم / جادوگری در فوتبال خوزستان صحت ندارد