مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 01:222022-02-05ورزشي

شوط و میاندوآب قهرمان مسابقات کشتی نوجوانان آذربایجان غربی


تیم های کشتی فرنگی شوط و کشتی آزاد میاندوآب بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی نوجوانان آذربایجان غربی جای گرفتند.

- رییس هیات کشتی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار فارس گفت: در این رقابت ها 160 کشتی گیر نوجوان در اوزان ده گانه از شهرهای مختلف استان شرکت داشتند.

اسماعیل کیومرثی اظهار داشت: در رقابت های کشتی آزاد که با حضور 116 کشتی گیر برگزار شد، تیم شوط با کسب 123 امتیاز به عنوان قهرمانی رسید، و تیم های میاندوآب و مهاباد به ترتیب با 114 و 108 امتیاز بر سکوی دوم و سوم ایستادند.

وی اضافه کرد: امیرمحمد اسماعیل مقدم از چالدران، هادی اصغری از چایپاره، محمد افشاری از میاندوآب، علی بابازاده از شوط، مهران دریانوش از مهاباد، ارشیا اولیایی از تکاب، سینا رحیمی احمدی از مهاباد، مهدی رضوانی از تکاب، سید امیرحسین جباری از ناحیه یک ارومیه و کمیل بالکانیان از میاندوآب نفرات برتر اوزان مختلف در بخش کشتی آزاد هستند.

کیومرثی ادامه داد: در رقابت های کشتی فرنگی نیز که با حضور 47 کشتی گیر به انجام رسید تیم میاندوآب با کسب 135 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، بوکان به مقام نایب قهرمانی رسید و خوی به مقام سومی رسید.

کیومرثی اضافه کرد: در اوزان دهگانه کشتی فرنگی نیز مهدی مهرآبی از شوط، محمدامین حسینی از میاندوآب، کارو حاجی از بوکان، مرتضی نظرلو از خوی، ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوط و میاندوآب قهرمان مسابقات کشتی نوجوانان آذربایجان غربی

شوط و میاندوآب قهرمان مسابقات کشتی نوجوانان آذربایجان غربی