مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 06:372022-02-06اقتصادي

بالغ بر 80 قرارداد حق بهره برداری در لرستان منعقد شده است


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: بالغ بر 80 قرارداد حق بهره برداری از ابتدای سال تاکنون در استان منعقد شده است.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: بالغ بر 80 قرارداد حق بهره برداری از ابتدای سال تاکنون در استان منعقد شده است.

بختیار رازانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به افزایش 30 درصدی مساحت قراردادهای حق بهره برداری در 9 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزود: بیش از 58 درصد قراردادهای منعقده به بهره برداری رسیده و بیش از 73 درصد واحدهای به بهره برداری رسیده فعال هستند که اکثر این واحدها با ظرفیت های بین 50 تا 70 درصد و بعضا زیر 50 درصد در حال فعالیت هستند.

وی در ادامه از کسب رتبه اول عملکردی (شاخص ها) صنایع کوچک توسط این مجموعه در 9 ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال در همین بازه زمانی توانسته ایم رتبه دوم در پایش واحدهای راکد را کسب کنیم و همچنین پایش سطحی بیش از 300 واحد راکد داخل و خارج از شهرک ها و نواحی صنعتی، اخذ استاندارد شش واحد صنعتی و مجوز ایجاد خوشه جدید پلاستیک از جمله از اقدامات مهم حوزه صنایع کوچک شرکت به شمار می رود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 18 طرح صنعتی با ایجاد اشتغال772 نفر در استان لرستان به بهره برداری رسیده است، عنوان کرد: میزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالغ بر 80 قرارداد حق بهره برداری در لرستان منعقد شده است

بالغ بر 80 قرارداد حق بهره برداری در لرستان منعقد شده است