مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 06:572022-02-06فرهنگي

روایتی عجیب از سالن های خالی «جشنواره»/ دست از سر «فجر» بردارید!


سجاد نوروزی مدیر سینما آزادی عنوان کرد که امسال شاهد نمایش فیلم هایی هستیم که گرچه بلیت آنها به فروش رفته است ولی اکران در سالن خالی را تجربه می کنیم! - سجاد نوروزی مدیر سینما آزادی عنوان کرد که امسال شاهد نمایش فیلم هایی هستیم که گرچه بلیت آنها به فروش رفته است ولی اکران در سالن خالی را تجربه می کنیم! سجاد نوروزی مدیر سینما آزادی تهران در گفتگو با و شرایط خاص برگزاری این دوره از جشنواره هم روی این فرآیند سایه انداخته و دست اندرکاران می توانند تصمیمات درستی را اتخاذ کنند اما برای سال آینده هم مباحث محتوایی مرتبط با هیأت انتخاب و هم موارد اجرایی مانند آرای مردمی و حتی سانس بندی اکران فیلم ها در سینماهای مردمی نیاز به تجدیدنظر کلی دارد.

نوروزی در ادامه گفت: زمانی که ما از سینمای مردمی جشنواره صحبت می کنیم، منظورمان سینمایی است که مردم در آن حضور دارند و مخاطبانی که در طول یکسال آینده می خواهند به تماشای فیلم های سینمای ایران در اکران عمومی بنشینند، باید بتوانند به یک شمای کلی از وضعیت اکران در سال آینده برسند.

شکل فعلی اجرایی جشنواره چقدر می تواند به چنین مخاطبی کمک کند؟ نهادهای دیگر دست از سر ارشاد بردارند! این سینمادار و عضو شورای صنفی اکران تأکید کرد: من معتقدم نهادهای دیگر باید دست از سر وزارت ارشاد بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی عجیب از سالن های خالی «جشنواره»/ دست از سر «فجر» بردارید!

روایتی عجیب از سالن های خالی «جشنواره»/ دست از سر «فجر» بردارید!