مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 07:422022-02-06اقتصادي

سوخت LPG به جای خودروها باید در نیروگاه ها مورد استفاده قرار گیرد


نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر لزوم استفاده از سوخت LPG در نیروگاه ها گفت: باید به دنبال توسعه استفاده خودرها از سوخت CNG باشیم.

- عبدالعلی رحیمی مظفری نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: مصرف سوخت CNG در خودروهای ایرانی شروع شده و توسعه پیدا کرده است این در حالی است که ما می توانیم با دیدگاهی بازتر به سمت توسعه انرژی های تجدیدپذیر برای تولید برق اقدام کنیم و خودروهای برقی را ارتقاء دهیم.

رحیمی مظفری گفت: حداقل 30 هزار میلیارد تومان هزینه توسعه LPG برای استفاده در خودروهای شخصی است؛ اگر اینگونه تصور کنیم که می توان از سوخت LPG برای تنوع بخشی در سبد سوخت خودروها استفاده کنیم اشتباه فکر کرده ایم.

وی گفت: یکی از بزرگ ترین بهانه های افرادی که اعلام می کنند چرا از LPG برای سوخت خودروها استفاده بیشتری نمی کنید و آن را توسعه نمی دهید استفاده غیرمجاز و غیرقانونی تعداد خودرو از LPG به صورت تخلیه گاز کپسول مایع است؛ قرار نیست که به دلیل استفاده غیرقانونی عده ای از چیزی به آن رسمیت قانونی بدهیم و آن را توسعه دهیم.

رحیمی مظفری گفت: در شرایط فعلی نباید اینگونه تصور کنیم که توسعه LPG در کشور ضرورت است و اگر اینگونه فکر کنیم اشتباه است؛ نمی توانیم بپذیریم که در تمامی جایگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوخت LPG به جای خودروها باید در نیروگاه ها مورد استفاده قرار گیرد

سوخت LPG به جای خودروها باید در نیروگاه ها مورد استفاده قرار گیرد