مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 08:072022-02-06سياسي

اعضای شورای شهر گرگان لایحه افزایش عوارض را ورق هم نزده اند


عضو شورای اسلامی شهر گرگان با بیان این که پیامد افزایش عوارض خود را بزودی نشان خواهد داد، گفت: بسیاری از همکاران شورایی من حتی لایحه عوارض افزایش شهرداری را ورق هم نزده اند.

- ، شامگاه شنبه چهل و چهارمین جلسه صحن علنی شورای شهر گرگان با حضور سازندگان و اعتراض آنها به افزایش عوارض شهری برگزار شد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان در این جلسه گفت: آنجایی که مشکل سازندگان را حل می کنند اینجا نیست! دیر آمدید باید هفته گذشته حضور می داشتید.

عیسی مهری افزود: بعد از یک ماه کار کارشناسانه بنده، اعضای شورا حتی گوش شنیدن حرف های من را هم نداشتندد وی عنوان کرد: 6 ماه در این شورا مشغول به فعالیت بوده و کار کارشناسانه ندیده ام و نه انجام می شود و شورا رای اکثریت است.

مهری با بیان اینکه این پیامدهای این افزایش عوارض سال آینده خود را نشان خواهد داد، اضافه کرد: بسیاری از همکاران شورایی من حتی لایحه عوارض شهرداری را ورق هم نزده اند.

راه حل قانونی برای مصوبه وجود دارد دیگر عضو شورای اسلامی شهر گرگان هم گفت: این مسأله راه حل قانونی دارد و قانون همه موارد را مدنظر قرار داده است ناصر گرزین افزود: افزایش عوارض دغدغه ما هم بود و مشکلی به وجود آمده و اتفاقی است که افتاده و می توان برای آن راه حلی اندیشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای شهر گرگان لایحه افزایش عوارض را ورق هم نزده اند

اعضای شورای شهر گرگان لایحه افزایش عوارض را ورق هم نزده اند