مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 08:322022-02-06سياسي

کنایه فعال اصلاح طلب به دورهمی خاتمی و روحانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جوادی حصار سخنگوی حزب اعتماد ملی در گفتگو با ایلنا و درباره دیدار های اخیر روحانی، خاتمی، لاریجانی، ناطق نوری، - دیدار برخی سیاسیون بانی دولت روحانی، به جای تقویت مدعیان اصلاحات، موجب اختلافات تازه میان آن ها شد.

برخی این اقدام را مفید ارزیابی کرده و برخی دیگر با توجه به کارنامه منفی روحانی نزد افکار عمومی، این اقدام را موجب بیزاری بیشتر مردم نسبت به اصلاح طلبان دانستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جوادی حصار سخنگوی حزب اعتماد ملی در گفتگو با ایلنا و درباره دیدار های اخیر روحانی، خاتمی، لاریجانی، ناطق نوری، سیدحسن خمینی، محمدجواد باهنر و جهانگیری و اینکه آیا این جلسات به منظور دیدار های عمومی یا برای کار تشکیلاتی انجام می شود، گفت: امیدوارم آقای روحانی حداقل بتواند اعضای دولت خودش را که در تعامل با دیگر جریان های سیاسی هستند، فراخوان داده و جمع کند تا بتواند به عنوان یک مجموعه مطلع از وضعیت امروز کشور به بالانس برسند.

اگر این اتفاق رخ دهد، حرکت مثبتی است.

امیدوارم آقای روحانی این انگیزه و روحیه را داشته باشد که بتواند اعضای دولت و حامیان دو دولت گذشته که اکثرا از جریان اصلاح طلبان بودند را به گفتگو دعوت کرده و تعامل و تبادل نظر داشته باشند و با تجمیع این ظرفیت، می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنایه فعال اصلاح طلب به دورهمی خاتمی و روحانی

کنایه فعال اصلاح طلب به دورهمی خاتمی و روحانی