مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 08:372022-02-06سياسي

پس از مگاپروژه هرمز نوبت به شهرک نفت و گاز رسید


20 آبان ماه امسال بود که در گزارشی با عنوان «پتروشیمی هرمز عسلویه، نیامده میل رفتن دارد از نامه ای خبر دادیم که نماینده لامرد به وزیر نفت نوشته و انتقال طرح پتروشیمی عسلویه به این شهرستان به بهانه نبودن زمین کافی در عسلویه را خواستار شده بود.

- ایسنا/بوشهر 20 آبان ماه امسال بود که در گزارشی با عنوان " پتروشیمی هرمز عسلویه، نیامده میل رفتن دارد" از نامه ای خبر دادیم که نماینده لامرد به وزیر نفت نوشته و انتقال طرح پتروشیمی عسلویه به این شهرستان به بهانه نبودن زمین کافی در عسلویه را خواستار شده بود.

در آن گزارش  از مسئولان ارشد استان به ویژه نمایندگان بوشهری کمیسیون انرژی خواستیم که موضوع را به جد پیگیری کنند.

اگرچه شعله های انتقال آن مگاپروژه به استان فارس فروکش کرد و پتروشیمی هرمز به جایی انتقال داده نشد، اما در چند روز گذشته دوباره نماینده مردم لامرد و مهر در نامه ای انتقال احداث شهرک کارکنان نفت و گاز از سیراف به لامرد را درخواست کرده است.

داستان شهرک کارکنان نفت و گاز این است که در دولت هشتم مصوب شده بود شهرکی تحت عنوان سیراف در شهرستان کنگان جهت اسکان خانواده های کارکنان پارس جنوبی احداث شود؛ اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر مسئولیت احداث آن را بر عهده داشته و پس از ساختن این منازل باید تحویل وزارت نفت می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از مگاپروژه هرمز نوبت به شهرک نفت و گاز رسید

پس از مگاپروژه هرمز نوبت به شهرک نفت و گاز رسید