مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 09:072022-02-06فرهنگي

علی سرابی : جشنواره فجر باید با سوپر مارکت دریانی متفاوت باشد!


علی سرابی می گوید قرار نیست در جشنواره فجر سوپر مارکت دریانی راه بیندازیم و پاسخگوی همه سلیقه ها باشیم بلکه سطح حرفه ای این جشنواره را باید حفظ کنیم.

- علی سرابی : جشنواره فجر باید با سوپر مارکت دریانی متفاوت باشد! علی سرابی می گوید قرار نیست در جشنواره فجر سوپر مارکت دریانی راه بیندازیم و پاسخگوی همه سلیقه ها باشیم بلکه سطح حرفه ای این جشنواره را باید حفظ کنیم.

علی سرابی جزو چهره هایی است که از اواخر دهه هفتاد به مدت یک دهه حضوری موثر در جشنواره تئاتر فجر داشت.

او جزو بازیگران پرکار این جشنواره بود و در دوره های متفاوت این رویداد هنری با نمایش های گوناگونی روی صحنه رفت و جوایز متعددی را از آن خود کرد اما حالا سرابی هم مانند بسیاری از هم نسلان خود شوق چندانی برای حضور در این جشنواره ندارد.

او همزمان با برگزاری چهلمین دوره جشنواره تئاتر فجر در گفتگو با ایسنا از دلایل کم رغبتی خود برای حضور در این جشنواره می گوید.

سرابی با ابراز تاسف از هدر دادن سرمایه ها در ایران می گوید: متاسفانه ما استاد از بین بردن استعدادها و سرمایه های داخلی هستیم و این مساله از حدود صد و اندی سال پیش به این سو در ما نهادینه شده است و همواره به آنچه از بیرون کشور می آید، بیشتر توجه داریم و مرغ همسایه بدجوری برای مان غاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی سرابی : جشنواره فجر باید با سوپر مارکت دریانی متفاوت باشد!

علی سرابی : جشنواره فجر باید با سوپر مارکت دریانی متفاوت باشد!