مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 09:072022-02-06سياسي

کار بزرگ قرآنی در خطه لارستان/تربیت 86 حافظ کل قرآن در بنارویه


مسئول شعبه قرآنی بیت الاحزان بنارویه لارستان در تشریح خدمات سالیان اخیر این مرکز گفت: ثمره این فعالیت ها، تشکیل یک هزار کلاس آموزشی با جذب نزدیک به 7 هزار قرآن آموز همچنین تربیت یک هزار و 500 نفر حافظ اجزاء یک الی 15 جزء و تربیت 86 نفر حافظ کل قرآن کریم بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، با عنایت به موضوع زمینه گسترش حفظ عمومی قرآن کریم، این امر باید با توجه به نیاز، توان و ذائقه مخاطبان برنامه ریزی شود و الا با توجه به دشواری حفظ و تثبیت آن برای عموم مردم، گسترش این مهارت، عقیم و بی نتیجه خواهد بود.

گسترش حفظ قرآن کریم در سطح عمومی، عقیم خواهد بود، اگر در کنار سبک زندگی اسلامی و بر اساس نیاز مخاطب ارائه نشود و این مهم در عرصه و گستره عمومی حتماً نیازمند پیوست پژوهشی و برنامه ریزی درسی و آموزشی است.

آنچه که از بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری در دیدار جامعه قرآنی کشور با معظم له در 1390 درباره تربیت 10 میلیون حافظ قرآن مطرح شده است را یک بار دیگر با دقت بخوانیم: یکی از چیزهایی که می تواند تدبر در قرآن را به ما ارزانی بدارد، حفظ قرآن است.

ما حافظ قرآن کم داریم.

من قبلاً گفتم که در کشور ما حداقل باید یک میلیون نفر حافظ قرآن باشند - حالا یک میلیون که عدد کمی است نسبت به این جمعیتی که ما داریم - اما حالا چون دوستان الحمدللَّه یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار بزرگ قرآنی در خطه لارستان/تربیت 86 حافظ کل قرآن در بنارویه

کار بزرگ قرآنی در خطه لارستان/تربیت 86 حافظ کل قرآن در بنارویه