مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 09:172022-02-06حوادث

کشف 460 قبضه سلاح سرد در طرح ارتقای امنیت اجتماعی ملایر


فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری 10 نفر از مخلان نظم و امنیت و کشف بیش از 460 قبضه انواع سلاح سرد در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ملایر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزییات این طرح افزود: در راستای پیشگیری از جرائم اجتماعی و به طور ویژه جرائم خشن که موجب سلب آرامش عمومی شده است، این طرح با حمایت دستگاه قضایی و حضور یگان های اجرایی در سطح شهر به اجرا درآمد.

ا این مقام مسئول با بیان اینکه در همین راستا از 30 واحد صنفی بازرسی و دو واحد صنفی متخلف پلمب و برای سه واحد صنفی دیگر اخطار پلمب صادر شد، به کشف 500 سی سی شربت متادون و 50 عدد قرص ترامادول و دستگیری تعداد پنج معتاد متجاهر اشاره کرد.

ساکی ادامه داد: با تلاش مامورین دو فروشنده سلاح سرد دستگیر و دو دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتورسیکلت مزاحم توقیف و تعداد 11 قبضه تبر، 18پنجه بوکس و 468 تیغه انواع چاقوی نامتعارف کشف و ضبط شد.

فرمانده ملایر با اشاره به تشکیل پرونده برای 10 نفر متهم و تحویل آنها به دستگاه قضایی، تصریح کرد: برخورد پلیس ملایر با مخلان نظم و امنیت با شدت و جدیت ادامه دارد.

وی در ادامه از کشف 11 هزار لیتر گازوییل قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در یک عملیات مشترک با سپاه ناح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 460 قبضه سلاح سرد در طرح ارتقای امنیت اجتماعی ملایر

کشف 460 قبضه سلاح سرد در طرح ارتقای امنیت اجتماعی ملایر