مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 09:372022-02-06سياسي

یک پنجم جمعیت ایلام تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند


در حال حاضر یک پنجم جمعیت ایلام تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند.

- ، حسن بهرام نیا صبح روز یکشنبه در دیدار علی محمد قادری رییس سازمان بهزیستی کشور ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر با عنوان این مطلب که از جمعیت 600 هزار نفری این استان 20 درصد خانوارها تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، اظهار داشت: در این راستا رسالت خطیر نهادهای حمایتی باید برای توانمند سازی مددجویان تبلور یابد.

وی در ادامه با اشاره به این مهم که استان ایلام از مصادیق بارز استان های کم برخوردار است، اضافه کرد: ایلام در مقایسه با سایر استان دارای مشکلات فراوانی است و این مهم می طلبد که دولت به این دیار توجه بیش از گذشته داشته باشد.

وی افزود: یکی از مشکلات این استان معضل معیشتی و عدم تمکن مالی مردم است که امیدواریم با تلاش مسوولان اقدامات مثبتی برای توانمندسازی و ایجاد اشتغال انجام شود.

استاندار ایلام ادامه داد: 85 درصد اعتبارات در وزارتخانه است و 15 درصد به استان ها اختصاص می یابد که در این خصوص علاوه بر پیگیری دستگاه های استانی نیازمند توجه ویژه دستگاه های ملی هستیم.

بهرام نیا یادآور شد: لازم است امکانات با نگاه عدالت محور توزیع و بر اساس تاکیدات رییس جمهوری باید به مناطق کم برخوردار بیشتر مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک پنجم جمعیت ایلام تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند

یک پنجم جمعیت ایلام تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند