مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 09:422022-02-06اقتصادي

افتتاح طرح هادی روستاهای قراقوش و تومانک همزمان با دهه فجر


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری از افتتاح طرح هادی روستاهای قراقوش و تومانک به مناسبت دهه فجر در استان خبر داد.

- فرشید ریاحی سامانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از افتتاح طرح هادی روستاهای قراقوش و تومانک به مناسبت دهه مبارک فجر در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این طرح ها در شهرستان های سامان و بن قرار دارد.

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرح هادی روستای قراقوش از توابع بخش زاینده رود شهرستان سامان در سال 1388 تهیه و هم اکنون نیز در دست بازنگری است و این طرح در این فاز با اعتبار 580 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: در راستای اجرای طرح هادی روستای قراقوش تا کنون 2 هزار متر مربع کف سازی با جدول بتنی، 205 متر پیاده رو سازی و 235 متر جوی و جداول برای هدایت آب های سطحی اجرا شده است.

ریاحی اضافه کرد: طرح هادی روستای تومانک از توابع شهرستان بن با اعتبار 539 میلیون تومان در این فاز به بهره برداری رسیده که در همین راستا 100 متر جوی و جداول در راستای هدایت آب های سطحی روستا، احداث شده است.

وی عنوان کرد: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر 24 طرح هادی روستایی با اعتبار 15 میلیارد تومان در استان به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح هادی روستاهای قراقوش و تومانک همزمان با دهه فجر

افتتاح طرح هادی روستاهای قراقوش و تومانک همزمان با دهه فجر