مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 10:022022-02-06اجتماعي

برخورد پلیس با حمل بار نامتعارف با وسایل نقلیه


معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد با حمل بار نامتعارف با ظرفیت خودرو در معابر خبر داد.

- سرهنگ علی همه خانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه وسایل نقلیه هرکدام ظرفیت و کارکرد معینی دارند، گفت: استفاده بیش از حد مجاز از ظرفیت این وسایل و نیز استفاده از آنان در کارکردهای دیگر علاوه بر اینکه به وسیله نقلیه آسیب می زند، احتمال وقوع تصادفات و کاهش ایمنی دیگر کاربران ترافیک را نیز افزایش می دهد و از این رو پلیس با آن برخورد خواهد کرد.

وی در مورد مواردی که پلیس راهور با آن برخورد می کند، گفت: به عنوان مثال سوار کردن بیش از حد مجاز مسافر در خودرو، حمل بار با خودروی سواری، حمل بیش از ظرفیت و حجم بار با وانت بار یا کامیون، حمل بیش از ظرفیت بار با موتورسیکلت و .

از جمله این موارد است.

همه خانی ادامه داد: در همین راستا نیز روز گذشته ماموران پلیس در محدوده بزرگراه شهید بابایی متوجه تردد یک دستگاه سواری پژو با باری غیر متعارف و بیش از حد بر روی سقف و صندوق عقب آن شدند که بلافاصله نسبت به متوقف کردن این خودرو اقدام شد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه این خودرو تخلفات دیگری هم داشت و در نهایت به پارکینگ منتقل شد، اظهارکرد: بار این خودرو یک دست مبلمان بود، طبیعتاً حمل مبلمان باید با و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد پلیس با حمل بار نامتعارف با وسایل نقلیه

برخورد پلیس با حمل بار نامتعارف با وسایل نقلیه