مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 10:172022-02-06ورزشي

انگیزه سایپا برای رهایی از قعر / جوانان سپاهان می درخشند


تیم والیبال سایپا امروز در مقابل سپاهان و هفته های پیش رو سعی می کند با کسب پیروزی های لازم خود را از قعر جدول نجات دهد.

- ، دو تیم سپاهان و سایپا در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال از ساعت 1 7 عصر یکشنبه در ورزشگاه 25 آبان اصفهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سپاهان بعد از مسجل شدن صعودش به محله پلی آف به عنوان تیم صدرنشین در بازی هفته گذشته مقابل مقاومت یزد تیم رده چهارمی از بازیکنان اصلی خود استفاده نکرد و در نهایت نیز با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

در سوی مقابل سایپا که با 8 برد در رده دوازدهم جدول جای دارد سعی می کند با کسب پیروزی جایگاه خود را در جدول مسبقات بهبود ببخشد و از منطقه سقوط جدول تا حدی فاصله بگیرد.

سایپا از پنج بازی گذشته خود دو برد را به دست آورده و بعد از تغییرات کادرفنی خود موفق شده عملکرد قابل توجهی را به نمایش بگذارد و در سوی مقابل سپاهان از پنج بازی گذشته خود چهار برد کسب کرده است.

با وجود اینکه رحمان محمدی راد مربی تیم والیبال سپاهان بعد از بازی با هورسان در جمع خبرنگاران اعلام کرد در بازی های پیش رو از بازیکنان اصلی خود استفاده نمی کند به نظر می رسد بازیکنان ذخیره این تیم ب انگیزه اثبات خود به این مربی دست به شگفتی بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگیزه سایپا برای رهایی از قعر / جوانان سپاهان می درخشند

انگیزه سایپا برای رهایی از قعر / جوانان سپاهان می درخشند