مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 10:322022-02-06اجتماعي

500 مسافر گرفتار در کولاک در محور تکاب – شاهین دژ امدادرسانی شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امدادرسانی به 500 مسافر گرفتار شده در برف و کولاک در محور تکاب – شاهین دژ خبر داد.

- با اشاره به بارش برف و کولاک در مناطق جنوب استان افزود: حدود 500 نفر از سرنشینان بیش از 200 دستگاه خودرو که در محور تکاب - شاهیندژ گرفتار کولاک شده بودند با تلاش نیروهای امدادی نجات یافتند.

وی ادامه داد: این تعداد خودرو که در میان آنها 2 دستگاه اتوبوس و 12 دستگاه کامیون نیز وجود داشت، شب گذشته در حدفاصل روستاهای کریم آباد و چوپلو در محور تکاب - شاهیندژ به علت کولاک شدید و لغزنده بودن جاده قادر به حرکت نبوده و در میان برف گرفتار شده بودند.

جعفرزاده با بیان اینکه فعالیت سامانه مزبور در حال حاضر در محورهای یاد شده تداوم دارد و نجاتگران جمعیت هلال در حال امدادرسانی به افراد حادثه دیده هستند، افزود: تعداد 3 تیم عملیاتی بصورت همزمان (دو تیم کوهستان از شعبه مرکزی و یک تیم پایگاه امدادونجات مایین بلاغ) در محورهای تکاب به بیجار کیلومتر 30 و تکاب به استان زنجان گردنه انگوران کیلومتر 45 پایگاه و محور شاهین دژ به تکاب اقدام به عملیات امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف و کولاک شدید کردند.

وی یادآور شد: عملیات های مذکور با بکارگیری 11 خودروی کمک دار و آمبولانس به همرام توزیع اقلام زیستی اضطراری به تعداد 83 بطری آب مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 مسافر گرفتار در کولاک در محور تکاب – شاهین دژ امدادرسانی شد

500 مسافر گرفتار در کولاک در محور تکاب – شاهین دژ امدادرسانی شد