مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 10:322022-02-06فرهنگي

اهالی رسانه و هنرمندان قم درباره « ملاقات خصوصی» چه گفتند؟


در نخستین اکران فیلم ملاقات خصوصی در قم، جمعی از اهالی رسانه و هنرمندان حضور داشتند که پس از پایان اکران، نقد و نظر هایی نسبت به این فیلم بیان کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، اولین نوبت از اکران فیلم ملاقات خصوصی نخستین فیلم بلند امید شمس با بازی هوتن شکیبا و پریناز ایزدیار در سینما تربیت قم با استقبال هنرمندان، اهالی رسانه و هنردوستان قمی مواجه شد.

  شمس در ملاقات خصوصی به سراغ یک روایت عاشقانه که ریشه در واقعیت دارد رفته و مقوله ناهنجاری های ناشی از اعتیاد و فروش مواد مخدر را در کش و قوس داستانی عاشقانه به تصویر کشیده است.

فیلمی که شاید بتوان گفت علیرغم ایرادات وارده یکی از بهترین آثار چهلمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

  در نخستین اکران این فیلم در قم جمعی از اهالی رسانه و هنرمندان حضور داشتند که در گفت وگو با خبرنگار ما نقد و نظر هایی نسبت به این فیلم بیان کردند.

  مهدی بخشی از خبرنگاران و عکاسان قمی نظرش درباره فیلم ملاقات خصوصی را اینگونه بیان کرد: در مجموع علیرغم اینکه به نظر می رسید فیلمنامه بیش از اندازه کش پیدا کرده و در برخی مقاطع کارگردان درگیر چیدمان بوده است؛ اما می توان به این فیلم که توسط یک کارگردان اولی ساخته شده؛ نمره قبولی داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهالی رسانه و هنرمندان قم درباره « ملاقات خصوصی» چه گفتند؟

اهالی رسانه و هنرمندان قم درباره « ملاقات خصوصی» چه گفتند؟