مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 10:472022-02-06اقتصادي

مشکلات 138 واحد تولیدی سمنان در سامانه ستاد تسهیل بررسی شد


معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: درخواست 138 واحد تولیدی استان در سامانه الکترونیکی ستاد تسهیل ثبت و توسط دستگاه های اجرایی و بانک ها رسیدگی شده است.

- ، فرامرز محبوبی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی صمت استان سمنان با اشاره به راه اندازی سامانه الکترونیکی ستاد تسهیل تولید از ابتدای سال جاری، تاکید کرد: این سامانه با هدف کاهش بروکراسی و تسهیل در دسترسی واحدهای تولیدی به ستاد رونق تولید و درخواست تسهیلات طراحی شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری درخواست 138 واحد تولیدی به صورت الکترونیکی در این سامانه ثبت شده است، تاکید کرد: این درخواست ها توسط دستگاه های اجرایی و بانک های عامل به دبیرخانه کارگروه ارجاع و دبیرخانه نسبت به طرح موضوع در جلسات کارشناسی و کارگروه اصلی اقدام کرده است.

معاون صمت استان سمنان همچنین دیگر ابتکار کمک کننده به رونق تولید را مراکز شبانه روزی کمک به تسهیل تولید دانست و تاکید کرد: مشکلات 280 واحد تولیدی در مرکز شبانه روزی فوریت ها طی یک سال گذشته بررسی شده است.

محبوبی با بیان اینکه مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان سمنان آبان ماه سال گذشته افتتاح شد، تاکید کرد: این مرکز خدمات مربوط به بخش های مختلف صنعت، معدن،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات 138 واحد تولیدی سمنان در سامانه ستاد تسهیل بررسی شد

مشکلات 138 واحد تولیدی سمنان در سامانه ستاد تسهیل بررسی شد