مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 11:122022-02-06سياسي

بازگشت 208 هکتار از اراضی به بیت المال /سرقت 13 درصد افزایش یافت


دادستان عمومی و انقلاب بیرجند با اشاره به افزایش 13 درصدی سرقت در خراسان جنوبی گفت: 208 هکتار از اراضی طی سال جاری به بیت المال در استان برگشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی نسایی صبح یکشنبه در نشست خبری اظهار کرد: در 9 ماه اخیر پرونده های کیفری وارده شده به دادسراهای خراسان جنوبی 62 هزار پرونده بوده است که اکثر آن ها پرونده های مهمی است.

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند بیان کرد: در 10 ماه اخیر 67 تن مواد مخدر توسط مأموران در خراسان جنوبی کشف شده که پرونده آنها در دادسرا مورد رسیدگی قرار گرفته است.

نسایی با اشاره به اینکه کشفیات مواد مخدر در سال جاری تا به امروز 18 درصد افزایش داشته است، ادامه داد: همچنین در همین مدت تعداد هفت هزار و 700 نفر قاچاقچی مواد مخدر نیز در استان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند.

کشف 75 درصد سرقت ها وی با بیان اینکه خوشبختانه 75 درصد از سرقت های در خراسان جنوبی کشف شده است، گفت: در زمینه وضعیت زندان های خراسان جنوبی نیز خوشبختانه در ایام در زندان های استان نداشته ایم.

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند اظهار کرد: خود زنی و اعتصاب غذا نیز در سال جاری در زندان های استان وجود نداشته است که نکته بسیار مهمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 208 هکتار از اراضی به بیت المال /سرقت 13 درصد افزایش یافت

بازگشت 208 هکتار از اراضی به بیت المال /سرقت 13 درصد افزایش یافت