مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 11:422022-02-06سياسي

تشکیل 62 هزار پرونده کیفری و حقوقی در خراسان جنوبی


دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تعداد 62 هزار پرونده کیفری و حقوقی در دادسرا و دادگستری شهرستان های استان بررسی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام علی نسایی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی در نشست خبری گرامیداشت دهه فجر اظهارداشت: طی 10 ماه ابتدای امسال تعداد 62 هزار پرونده کیفری و حقوقی در دادسرا و دادگستری شهرستان های خراسان جنوبی بررسی شده است.

وی با اشاره به کشف 67 تن مواد مخدر توسط نیروی انتظامی خراسان جنوبی افزود: پرونده های قضایی 7 هزار و 700 نفر در دادگستری بررسی شده است.

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند تصریح کرد: پس از بازرسی زندان شهرستان های خراسان جنوبی و بررسی پرونده جرائم خفیف و غیرعمد زمینه آزادی 100 نفر با همکاری ستاد دیه استان فراهم و دو دادیار نیز برای خدمت به خانواده زندانیان در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام نسایی یادآور شد: جذب کمک های انجمن حمایت از خانواده زندانیان با همکاری خیران و نهادهای مرمی از 2 میلیارد و 720 میلیون تومان به 5 میلیارد و 500 میلیون تومان در 10 ماه امسال رسیده است.

وی با اشاره به پیگیری دادگستری نسبت به حقوق عامه در بیت المال خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال 208 هکتار از اراضی بیت المال برگشت داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 62 هزار پرونده کیفری و حقوقی در خراسان جنوبی

تشکیل 62 هزار پرونده کیفری و حقوقی در خراسان جنوبی