مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 11:522022-02-06پزشكي

پاسخ به گلایه مندی نبود متخصص در بیمارستان فامنین


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فامنین با بیان اینکه بیمارستان فامنین جنرال است و سطح دو خدمات ارائه می شود گفت: در حال حاضر به دنبال ساخت مرکز سی تی اسکن در این بیمارستان هستیم.

- خبرگزاری فارس ـ همدان، تعدادی از مردم فامنین نسبت به کمبود پزشک در بیمارستان این شهرستان گلایه های داشتند و می گفتند این مرکز درمانی نه پزشک ارتوپد دارد و نه پزشک زنان و زایمان، رادیولوژی و سونوگرافی که می توان گفت جز پزشک عمومی هیچ متخصصی در این بیمارستان فعالیت ندارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان فامنین در پاسخ به این اظهارات بیان کرد: بیمارستان فامنین 32 تختخوابه است و در حال حاضر متخصص زنان و زایمان، داخلی، اطفال، رادیولوژی، قلب و روانپزشکی در این مرکز درمانی حضور دارند.

محمد ربیع یگانه با اشاره به اینکه واقعا کم لطفی است که بگوییم تنها پزشک عمومی فعال است گفت: در حال حاضر تنها تخصصی که کمبود داریم که البته نمی شود کمبود گفت، جراحی است که آن هم رزیدنت سال آخر بوده که معمولا سه چهارم ماه را در بیمارستان حضور دارد.

وی با تاکید به اینکه در این بیمارستان عمل جراحی هم انجام می شود عنوان کرد: ما ارتوپد نداریم و بالاخره سطوح بیمارستان متفاوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به گلایه مندی نبود متخصص در بیمارستان فامنین

پاسخ به گلایه مندی نبود متخصص در بیمارستان فامنین