مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 11:572022-02-06سياسي

آغاز ثبت نام سفرهای زیارتی نوروزی از اواخر بهمن


رییس سازمان حج و زیارت از آغاز ثبت نام سفرهای زیارتی نوروزی عراق و سوریه از اواخر بهمن ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، علیرضا رشیدیان گفت: اعزام زائران ایرانی به سوریه را از حدود یک ماه قبل به صورت محدود آغاز کرده ایم که با اقبال متقاضیان مواجه شده و در این مدت بیش از 500 نفر از هموطنان عازم این سفر معنوی شده اند.

وی با اشاره به حمایت وزیر راه و شهرسازی و رییس کمیسیون مشترک ایران و سوریه در سفر اخیر به سوریه از ورود سایر شرکت های هواپیمایی برای انتقال و بازگشت زائران کشورمان گفت: با توجه به این مساعدت و انعقاد قراردادهای جدید با طرف های سوری در خصوص حمل و نقل و اسکان، موضوع اصلاح و کاهش قیمت های این سفر مدنظر قرار گرفت.

رییس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: در قراردادهای جدید اقامت 3 شب به حدود 7 میلیون و 900 هزار تومان و اقامت 4 شب 8 میلیون و 300 هزار تومان رسیده که به ترتیب برای بسته های 3 شب اقامت 998 هزار تومان و برای 4 شب بیش از 1 میلیون تومان کاهش نرخ خواهیم داشت که این برنامه ریزی و اقدام با حفظ کیفیت و ارائه خدمات مطلوب و در خور شأن و منزلت زائران انجام می شود.

رشیدیان ادامه داد: این اصلاح قیمت در دور آتی اعزام ها اجرایی می شود و زائران با حفظ کیفیت و ارائه خدمات مطلوب و در خور شأن و در کمال امنیت، عزت، کرامت و سلامت عازم این سفر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام سفرهای زیارتی نوروزی از اواخر بهمن

آغاز ثبت نام سفرهای زیارتی نوروزی از اواخر بهمن