مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 12:022022-02-06پزشكي

اجرای 75درصدی نسخ الکترونیکی در مراکز درمانی تأمین اجتماعی تهران


مدیرعامل سازمان بیمه تامین اجتماعی گفت: درتهران قبل از اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی تنها 40درصد این طرح اجرا می شد اما این آمار امروز به 75 درصد در سطح بیمارستان های تامین اجتماعی رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه رفاهی و آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، سیدهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در جمع خبرنگاران در باره آخرین جزییات اجرای طرح نسخ الکترونیکی اظهار کرد: ممکن است مشکلاتی مانند قطعی و کندی در حوزه اجرای دفترچه های الکترونیکی وجود داشته باشد اما ما رصد می کنیم و آن مشکلات را حل می کنیم اما بعد از الزام قانونی طرح، علی رغم اینکه به سیستم و حوزه درمان ما فشار مضاعفی را وارد کرد اما رشد بسیار مطلوبی نسبت به گدشته وجود دارد.

وی افزود: در تهران قبل از اجرای طرح نسخ الکترونیکی، 40 درصد اجرا می شد اما این رقم به 75 درصد در بیمارستان های تامین اجتماعی رسیده است و در مراکز درمانی تأمین اجتماعی به بیش از 90درصد رسیده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد: تمهیداتی پیش بینی کردیم که در مواقع قطعی،کندی و شرایط اضطراری به لحاط فناوری و سیستم ها مشکلی برای مردم به وجود نیاید و هزینه این مشکلات را مردم پرداخت نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 75درصدی نسخ الکترونیکی در مراکز درمانی تأمین اجتماعی تهران

اجرای 75درصدی نسخ الکترونیکی در مراکز درمانی تأمین اجتماعی تهران