مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 12:122022-02-06اقتصادي

شهرداری های زنجان 3800 کارمند دارند


مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان کل پرسنل شهرداری های استان را 3 هزار و 875 نفر اعلام کرد و گفت: حدود 34 میلیارد تومان در ماه پرداختی کل پرسنل شهرداری های استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جلسه رسمی اعضای شورای اسلامی استان زنجان با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری برگزار شد.

در این جلسه رییس شورای اسلامی استان زنجان با اشاره به مشکلات اغلب شوراهای فرادست گفت: متاسفانه بر خلاف گذشت 10 ماه از سال تاکنون ریالی اعتبار به شورای استان پرداخت نشده است.

اسکندر عابدینی همچنین از عدم همکاری برخی مدیران با شوراها گلایه کرد و افزود: برخلاف اینکه قانون، شوراها را از ارکان تصمیم گیری و اداره امور کشور برشمرده و همکاری با آنان را ضروری دانسته اما متاسفانه برخی مدیران بی توجه به این موضوع هستند.

وی همچنین نبود ساختمان مناسب شورای استان را یکی از دیگر مشکلات برشمرد و اظهار کرد: ایجاد ساختمان ملت برای استقرار شورای فرادست، نمایندگان مجلس و خبرگان سالها پیش مصوب شده اما عملی نشده است.

رییس شورای اسلامی استان زنجان به مشکلات اعتباری شهرداری ها اشاره و ابراز کرد: پروژه های نیمه تمام، نبود اعتبار کافی و درآمد پایدار، شهرداری ها را با مشکل جدی مواجه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری های زنجان 3800 کارمند دارند

شهرداری های زنجان 3800 کارمند دارند