مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 12:222022-02-06فرهنگي

«موقعیت مهدی» اعجاز هادی حجازی فر بر پرده سینماست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمود رضوی تهیه کننده سینما و مشاور فرهنگی و هنری رییس مجلس شورای اسلامی، در صفحه اینستاگرام خود، - سید محمود رضوی تهیه کننده سینما در یادداشتی تاکید کرد موقعیت مهدی که به کارگردانی هادی حجازی فر در جشنواره فیلم فجر حضور دارد، اعجاز این فیلمساز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمود رضوی تهیه کننده سینما و مشاور فرهنگی و هنری رییس مجلس شورای اسلامی، در صفحه اینستاگرام خود، یادداشتی را درباره فیلم سینمایی موقعیت مهدی به کارگردانی هادی حجازی فر منتشر کرده است.

در متن این یادداشت آمده است: پرده اول؛ اولین دیدار اولین بار هادی را افطار هفتم تیر 95 دیدم، افطاری که باعث و بانی ساخت ماجرای نیمروز شد، مرد لاغر و قد کشیده ای که هیچ شباهتی به حاج احمد متوسلیان ایستاده در غبار نداشت، خیلی نگاه نگاهش کردم تا باور کنم او حاج احمد فیلم است.

در جمع خودشان خوش خنده و با حال و گرم اما با من سرد.

پرده دوم؛ سارق کمال فیلمنامه ماجرای نیمروز تمام و انتخاب بازیگرها شروع شد، محمدحسین مهدویان از روز اول اصرار به هادی حجازی فر برای نقش کمال داشت، برای من کمال قهرمان فیلم بود اما در هادی قهرمان بودن را نمی دیدم، قرارداد مالی را بهانه کردم برای نبستن، اما هادی آن نقش را می خواست و بست! روزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«موقعیت مهدی» اعجاز هادی حجازی فر بر پرده سینماست

«موقعیت مهدی» اعجاز هادی حجازی فر بر پرده سینماست