مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 12:422022-02-06اقتصادي

جهش در بودجه 1401 شهرداری فردیس/توزیع عادلانه و محله محوری در دستورکار قرار دارد


شهردار فردیس رقم پیشنهادی بودجه سال آتی شهرداری فردیس را هزار و 963 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در تنظیم بودجه شهرداری فردیس 22 درصد هزینه های جاری و 78 درصد اعتبارات عمرانی در نظر گرفته شده و جهش ویژه ای در میزان اعتبار و نحوه تنظیم دفتر بودجه شهر فردیس در نظر بوده است.

- محمدرضا آژیر، شهردار فردیس در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، به نحوه تتظیم بودجه شهرداری فردیس و کاهش هزینه های جاری تا 22 درصد اشاره کرد و افزود: در اغلب شهرداری های کشور 40 درصد و یا حتی نیمی از بودجه شهرداری صرف هزینه های جاری می شود.

کاهش هزینه های جاری و افزایش اعتبارات عمرانی شهرداری فردیس تا سقف 78 درصد، برای یک شهرداری بسیار چابک و رو به توسعه تنظیم شده است که می تواند گامی رو به جلو در رشد و تعالی شهر باشد.

وی با اشاره به شاخصه های بودجه 1401 شهرداری فردیس، اظهار کرد: به منظور توزیع عادلانه اعتبارات و به تبع آن امکانات و خدمات در سطح شهر، بودجه سال آتی شهرداری فردیس به صورت محله محور و اسمی تنظیم شده که طی آن شهر فردیس به 50 ریز محله و 21 محله بزرگتر تقسیم شده و برای هر یک به تناسب نیازها بودجه ای جداگانه پیش بینی شده است.

 این مدیر شهری اضافه کرد: در بودجه 1401 شهرداری فردیس حتی در مناطق حاشیه ای نیز مبلغی به عنوان ساماندهی معابر تعریف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش در بودجه 1401 شهرداری فردیس/توزیع عادلانه و محله محوری در دستورکار قرار دارد

جهش در بودجه 1401 شهرداری فردیس/توزیع عادلانه و محله محوری در دستورکار قرار دارد