مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 12:472022-02-06بين الملل

ادعای منابع مصری درباره پیام هشدارآمیز انصارالله به قاهره


منابع مصری مدعی شدند، قاهره پیام های جدیدی را از انصارالله یمن دریافت کرده است مبنی بر این که در مقابل عدم مداخله در هرگونه عملیات علیه یمن امنیت کشتی های مصری در باب المندب را حفظ کند.

- منابع مصری مدعی شدند، قاهره پیام های جدیدی را از انصارالله یمن دریافت کرده است مبنی بر این که در مقابل عدم مداخله در هرگونه عملیات علیه یمن امنیت کشتی های مصری در باب المندب را حفظ کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه العربی الجدید، طبق ادعای منابع این پیام ها از طریق کانال های ارتباطی امنیتی به قاهره رسیده و انصارالله در آن تاکید کرده است به شرط عدم مداخله مصر در هرگونه اقدامات نظامی علیه این جنبش در خاک یمن امنیت کشتیرانی در تنگه باب المندب در معرض تهدید قرار نمی گیرد.

منابع مذکور مدعی شدند مفهوم پیام های اخیر انصارالله به این معنا است که این گروه با قاهره دشمنی ندارد و منافع آن را مورد هدف قرار نمی دهد و از مصر خواسته وارد درگیری کنونی نشود چرا که در این صورت چاره ای جز دفاع از خودش ندارد.

طبق ادعای مطرح شده این پیام ها بعد از آن به مصر داده شد که یک هیئت نظامی مصری شامل هفت کارشناس برای بازنگری در بررسی طرح های گردان های العمالقه ؛ نیروهای مورد حمایت امارات و بررسی طرح های نیروی زمینی وابسته به ائتلاف عربستان وارد مناطق جنوبی یم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای منابع مصری درباره پیام هشدارآمیز انصارالله به قاهره

ادعای منابع مصری درباره پیام هشدارآمیز انصارالله به قاهره