مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 13:022022-02-06اقتصادي

افزایش 27 درصدی پرونده های قاچاق در گلستان


مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: تعداد پرونده های قاچاق در گلستان طی سال گذشته 496 فقره بوده و در سال جاری به 630 فقره رسیده که افزایش 27 درصدی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تقی حسام ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: مهم ترین محور فعالیت تعزیرات باید حضور مستمر و مؤثر در بازار باشد و با توجه به همین رویکرد هر روز یک قاضی تعزیرات با همراهی صنعت، معدن و تجارت، بسیج اصناف، بهداشت و غیره در سطح بازار حضور دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان از افزایش 125 درصدی تشکیل پرونده سیار در استان خبر داد و افزود: در زمینه پیشگیری و آموزش اقداماتی انجام و جلسات متعددی با بازرسان برگزار شده است.

حسام ادامه داد: انبار باید ثبت جامع انبارها شده و ورود و خروج کالا به آن هم ثبت شود در غیر این صورت کالای قاچاق محسوب می شود و باید برای جامعه هدف مجموعه قوانین تشریح شود.

وی عنوان کرد: هدف از ثبت انبارها و ورود خروج آن این است که دولت از موجودی کالاها مطلع باشد و بتواند در موارد خاص تصمیم گیری کند.

وی بیان کرد: استفاده از دیده بان دادگستری یکی از راه های نظارت بوده و سامانه سجام قوه قضاییه چهار هزار و 500 عضو دارد و از این جامعه خواسته شده تا آدرس انبارها را به ما بدهد تا بتوان این تخلفات را کشف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 27 درصدی پرونده های قاچاق در گلستان

افزایش 27 درصدی پرونده های قاچاق در گلستان