مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 13:222022-02-06سياسي

طرح حفظ سلامت جسمانی رانندگان حمل ونقل جاده ای در خرم آباد اجرا می شود


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: به مناسبت دهه فجر، طرح حفظ سلامت جسمانی رانندگان حمل ونقل جاده ای در پایانه بار خرم آباد اجرا می شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: به مناسبت دهه فجر، طرح حفظ سلامت جسمانی رانندگان حمل ونقل جاده ای در پایانه بار خرم آباد اجرا می شود.

عباس شرفی امروز 17 بهمن ماه، اظهار کرد: همزمان با دهه فجر و چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با توجه به اهمیت نقش رانندگان در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی و به پاس خدمات این قشر زحمتکش، در هماهنگی با مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان، طرح حفظ سلامت جسمانی رانندگان حمل ونقل جاده ای در پایانه بار خرم آباد اجرا می شود.

وی تصریح کرد: در قالب این طرح که 18 بهمن ماه از ساعت 9:00 صبح تا 12:00 ظهر در محل پایانه بار خرم آباد اجرا می شود تست های توده بدنی BMI (قد، وزن، سن)، فشارخون، نبض، معاینات اولیه سینه، چشم، گوش و تجویز آزمایشات صورت می گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان ضمن دعوت رانندگان به بهره گیری از این فرصت بهداشتی درمانی، از شرکت چکاد خرم لرستان به عنوان متولی این طرح قدردانی کرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح حفظ سلامت جسمانی رانندگان حمل ونقل جاده ای در خرم آباد اجرا می شود

طرح حفظ سلامت جسمانی رانندگان حمل ونقل جاده ای در خرم آباد اجرا می شود